wijhelpenmee

Crystal ICT is alleen maar succesvol omdat aan de basis een team van kundige, tot op het bot gemotiveerde mensen staat. Onze collega’s bij Crystal ICT zijn daarom niet zomaar medewerkers. Wij vinden dat werk zo een belangrijk onderdeel is van het leven, dat mensen de ruimte moeten krijgen om zich hierin optimaal te ontwikkelen en hier echt voldoening uit halen.

Naast loopbaanbegeleiding en opleidingen vinden wij het bijvoorbeeld belangrijk dat onze collega’s niet dagelijks in de file staan, geestelijk en lichamelijk gezond zijn en dat hun gezinnen ook welvaren. Mensen staan hier altijd voor elkaar klaar en dat merken onze klanten dus ook.

  • rob-b
  • angelina
  • adrie
  • rob-n
  • dennis
  • dave
  • rob-b.big"Ik wil niet alleen de brandjes blussen"

    Alleen brandjes blussen? Nee, daar ben ik niet voor. Ik kijk verder dan alleen het probleem waar ik voor gebeld word. Bij iedere melding probeer ik mij in te leven in de situatie waarin de klant zich op dat moment begeeft. Dienstverlening gaat voor mij verder dan alleen maar het oplossen van een probleem. Het gaat vooral ook over duidelijke communicatie naar de klant. Een stukje nazorg hoort daar bijvoorbeeld ook bij. Mijn collega's stimuleren en helpen mij om communicatief vaardiger te worden en meer technische kennis te vergaren.

    Rob

  • angelina.big"Adviseren betekent goed luisteren voor mij"

    Het duurste is niet altijd het beste voor de klant. Voor mij en Crystal ICT staat geld dan ook niet op de eerste plaats; de juiste oplossing adviseren wel. Iedere keer stel ik mezelf dan ook de vraag of, uitgaande van de situatie waarin de klant zich bevindt, ik aan mijzelf precies hetzelfde zou adviseren als aan de klant. En goed adviseren kun je alleen door goed naar de klant te luisteren. Soms adviseer ik dan ook een totaal andere oplossing dan waar de klant in eerste instantie om vroeg. En die is dan soms ook nog goedkoper. Maar als blijkt dat dit de juiste oplossing is dan pas heb ik de klant echt goed geholpen.

    Angelina

  • adrie.big"De ruimte voor discussie en de openheid houdt mij scherp"

    Bij Crystal ICT is er geen hiërarchie en is iedereen meewerkend voorman. Een gezonde discussie gaat niemand hier uit de weg. Dat is wat mij scherp houdt en beter maakt. Maar er is ook ruimte voor plezier binnen dit hechte team. In mijn carrière vind ik het belangrijk dat ik terug kan kijken op een succesvolle samenwerking met de klant en collega's.

    Adrie

  • rob-n.big"Ik wil deel uitmaken van een team"

    Bij Crystal ICT werken we altijd in teams voor klanten. Dat is voor mij de ideale manier van werken, want samen ben je sterker en kom je tot andere en ook tot betere inzichten. Ik wil deel uitmaken van een team, maar niet alleen met collega's, ook met mijn klanten. Op deze manier kunnen wij elkaar inspireren en tot het beste resultaat komen. Bij Crystal ICT voel ik mij een gewaardeerd medewerker, niet zomaar een nummer. Ik ervaar dagelijks dat ik met mijn expertise daadwerkelijk bijdraag aan de organisatie.

    Rob

  • dennis.big"Ik wil klanten het gevoel geven dat ze gehoord worden"

    Ik zorg ervoor dat een klant zich welkom voelt, luister goed en zorg dat het probleem van de klant wordt opgelost door mijzelf of een van mijn collega's, zodat de klant een tevreden gevoel overhoudt. Kan ik een probleem niet meteen oplossen, dan houd ik de klant op de hoogte over de voortgang.

    Dennis

  • dave.big"Duidelijkheid betekent ook soms 'nee' zeggen"

    Duidelijkheid en efficientie staan bij mij en Crystal ICT hoog in het vaandel. Dit houd ik altijd in mijn achterhoofd als ik aan een project werk. Duidelijkheid verschaffen kan soms ook wel eens betekenen dat je 'nee' moet zeggen. Maar eenvoudigweg 'nee' zeggen is ook niet mijn manier. Ik leg natuurlijk wel uit waarom ik 'nee' zeg. En dat doe ik in de taal van de klant, zodat ze niet alleen horen wat ik zeg maar het ook echt begrijpen.

    Dave