waaromwijuhelpen

Het allerbelangrijkste voor Crystal ICT zijn mensen. Of liever nog: het helpen van mensen. Het écht helpen van mensen zit diep in ons DNA besloten. Dat is op zich niets bijzonders, dat zullen nog veel meer ICT-dienstverleners zeggen. Behalve dat zij vaker over klanten praten dan over mensen.
En dat maakt ons anders.

Wij willen ICT-beheer op zijn best neerzetten, op een manier waar iedereen blij van wordt. Wij willen een prestatie van formaat neerzetten. Hiervoor is de absolute wil om te slagen nodig. Een bijzondere drijfveer, een passie die een energie laat vrijkomen die het mogelijk maakt om grenzen te overschrijden. In denken en doen. Ook al zijn wij nog zo verschillend, het oprecht willen helpen is onze drijfveer en wat ons bindt.

Ad.big'Ik doe iets goed, of ik doe het niet. Een tussenweg ken ik niet'

Als iemand een probleem of vraagstuk heeft, dan help ik en los ik het op, onvoorwaardelijk. Ik zal mijn werk nooit voor 80% doen. Een technische oplossing moet goed zijn, niet zomaar een pleister die je ergens opplakt. Techneut-eigen is dat ik op een efficiënte manier het beste resultaat wil behalen. Techniek is de rode draad in mijn leven. Ook de foto’s die ik in mijn vrije tijd maak beredeneer ik vanuit techniek. Ik denk lang na over compositie, licht en speel met het diafragma. De beste technische foto is waar ik dus voor ga. Zowel in ICT-beheer als bij fotografie geldt voor mij: techniek liegt nooit, what you see is what you get.

Ad van Benten

Arnold.big'Meer tijd voor de cliënten, daar doe ik het voor'

Mijn motivatie is dat er meer tijd moet zijn voor de cliënten. ICT kan hieraan bijdragen, waardoor medewerkers meer tijd krijgen voor de werkzaamheden waar een organisatie haar bestaansrecht aan ontleent. Ik wil mij ingraven in een organisatie, in de mensen en met onze dienstverlening bijdragen aan de zorgverlening. ICT moet mensen verder helpen en geen barrières opwerpen. ICT-beheer is meer dan alleen kabeltjes trekken, ik hou graag de regie in handen. Net als bij de theaterproducties en evenementen die ik privé graag organiseer. Zowel in ICT-beheer als bij de organisatie van evenementen geldt voor mij: alleen als je alle touwtjes in handen hebt, hou je de regie.

Arnold Jehee

Sammy.big2'Altijd het allerbeste nastreven voor mijn relaties. Daarom vraag ik het allerbeste van mijzelf en mijn medewerkers'

Toen ik voor het eerst naar buiten liep bij een klant die mensen met een verstandelijke handicap ondersteunt, voelde ik me enorm rot. Vanaf die dag nam ik mij voor dat het geld voor ICT-beheer altijd op zijn best moet worden ingezet. Daar strijd ik voor, want als je zelf in die situatie terechtkomt, dan wil je ook van goede zorgfaciliteiten gebruik kunnen maken. Dat is mijn verantwoordelijkheidsgevoel en daarom doordenk ik al mijn acties. Van A tot Z moet ICT-beheer kloppen. Daarom sta ik voor de volle 100% achter het recept van Crystal ICT. Waar het bij ICT-beheer echt om gaat, net als in de keuken, is de kwaliteit van de ingrediënten en de bereidingswijze. Zowel zakelijk als in de keuken geldt voor mij: de ‘personal touch’ maakt het verschil.

Sammy Sheombarsingh