waaromikgoedwordgeholpen

Bij Crystal ICT beseffen we als geen ander dat een klant wat anders is dan een functie met een telefoonnummer, een probleem en een factuuradres. Een klant is gewoon iemand van vlees en bloed. Iemand die je kunt blij maken met een eerlijk antwoord. Tegen wie je ook “nee, dat is niet verstandig” in plaats van standaard “ja hoor, dat doen we” kunt zeggen. Iemand die gelukkig wordt van een oplossing die doet wat ‘ie moet doen, waar geen omkijken meer naar is en waar een eerlijke prijs voor wordt betaald.

Kortom, voor Crystal ICT is de relatie belangrijker dan de transactie. Het mooie is: Crystal ICT hoopt niet alleen dat mensen hierin geloven, nog groter is de wens dat mensen dit ervaren.
Dierenbescherming
Dierenbescherming
Middin
Middin
Prinsenstichting
Prinsenstichting

Albertstevens
"Ik wil niet alleen ‘ja en amen‘ horen
omdat ik toevallig de klant ben"

Net als mijn cliënten ben ik recht door zee; ik heb geen verborgen agenda. Een partij die doet wat zij zegt, is voor mij de enige juiste ICT-dienstverlener. Maar tijdens een goed gesprek kunnen wij ook best kritiek op elkaar hebben. En dat verwacht ik ook.

Albert Stevens, Manager ICT bij Prinsenstichting

lees meer

Fransleblanc
"We hebben een SLA met Crystal ICT, maar ik heb geen reden
om er steeds in te kijken omdat ik tevreden ben"

Ik wil dat leveranciers waarmaken wat ze beloven. Dat is wat mij betreft zeker het geval bij Crystal ICT. Ik ervaar de samenwerking als zeer relaxt. Ik ben ICT-manager, maar heb geen reden om in het contract te kijken. Ik ben tevreden en als ik iets niet prettig vind dan zeg ik dat gewoon. Voor mij is een goed gevoel het geen wat telt.

Frans le Blanc, ICT-manager bij Het Waterlaboratorium

lees meer

Jokevanveen
"Van een ICT-dienstverlener verwacht ik een goede service
en dat is bij Crystal ICT gewoon het geval"

Ik ben iemand die er altijd bovenop zit. Ik weet wat ik wil, maar wil het wel samen met een goede sparringpartner doen. Crystal ICT is voor mij de juiste partner op het gebied van ICT-infrastructuur. Van een ICT-dienstverlener verwacht ik een goede service en dat is bij Crystal ICT gewoon het geval.

Joke van Veen, Hoofd Informatisering & Automatisering bij Trajectum

lees meer

Boijongejan
"Zonder wrijving, geen glans.
Zo typeer ik onze samenwerking met Crystal ICT"

Net als ikzelf, kunnen de mensen van Crystal ICT af en toe flink eigenwijs zijn; bovendien zijn ze niet bang om ‘nee’ te verkopen als dat in het belang van onze organisatie is. Maar het gaat nooit op een manier dat ze niet meer voor rede vatbaar zijn. Zij gaan een dialoog aan en daar komt vervolgens iets vruchtbaars uit.

Boi Jongejan, Managing Director bij Het Oranje Kruis

lees meer